جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

چام یووا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا، مکانی دنج و زیبا به نام چام یووا آنتالیا میباشد.

مردمانی روستا نشین در این منطقه آرام زندگی میکنند که دارای آداب و رسوم خاصی هستند. فرودگاه تا این جاذبه گردشگری زیبا حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران عزیز تور آنتالیا با گردش در این محله زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت و همچنین میتوانند در هتل های اطراف چام یووا آنتالیا نیز اقامت داشته باشند. میهمانان محترم تور آنتالیا با حضور در این محله خوش آب و هوا تعطیلات خاطره انگیزی را خواهند داشت.

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مكان بسیار زیبا و دیدنی براي مسافران تور آنتالیا می باشد كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: